Mówiło się o powstaniu pełnoprawnej „dwójki”, a tu proszę – tworzony jest nie sequel, a reboot Lords of the Fallen z 2014 roku. Informację tę ogłoszono podczas dzisiejszego gamescom 2022 Opening Night Live.
Reboot
Lords of the Fallen ukaże się na PC, PS5 i XSX/S. Kiedy? Na razie nie wiadomo, ale pierwszy gameplay mamy zobaczyć jeszcze w tym roku.
Za opracowanie tytułu odpowiada studio
Hexworks, należące do polskiej firmy
CI Games (która do spółki z zespołem
Deck13 stworzyła oryginał). Deweloperom przewodzą Saul Gascon (znany m.in. z
Dead by Daylight czy
PayDay 2) oraz Cezar Virtosu (
Shadow of the Tomb Raider,
Assassin’s Creed: Origins). Gra powstaje na Unreal Engine 5.
The Lords of the Fallen jest duchowym następcą, jakiego zawsze chcieli fani oryginału – zapewnia Virtosu, będący reżyserem kreatywnym projektu. – Gra jest znacząco większa, z olbrzymim, dualnym światem, pełnym połączeń między lokacjami i podziałem pomiędzy królestwo żywych i umarłych. Można go zwiedzać samemu lub z przyjaciółmi. Atmosfera gry jest dużo bardziej mroczna i wymagająca – świat ma silniejszą tożsamość, bogatszą narrację i bardziej wciągającą opowieść. Soulslike’owa walka jest szybsza i bardziej dynamiczna, a systemy RPG są dużo głębsze niż w oryginale.
Akcja rebootu
Lords of the Fallen zostanie osadzona tysiąc lat po wydarzeniach z pierwowzoru. Czeka nas więc nowa przygoda w świecie, który ma być pięć razy większy niż ten z produkcji z 2014 roku.
Przemierzymy go własnoręcznie stworzonym bohaterem – a nie Harkynem – w wariancie dla jednego gracza lub w debiutującym w cyklu dwuosobowym trybie kooperacji, pomiędzy którymi będzie można dowolnie się przełączać.
Reboot ma zaoferować
„bogate doświadczenie gry RPG” – głównie dzięki dużej liczbie NPC, rozbudowanej historii do poznania oraz taktycznemu, wymagającemu systemowi walki, stawiającemu na szybkość, płynność oraz wykorzystywanie niszczycielskich zaklęć bojowych i wzmocnień.
Źródło:
"hexx0" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2022-08-23 21:20:03
|
|